Zaterdag 26 oktober vinden er in Heerhugowaard opnames plaats voor het kinderprogramma ‘ZappSport’. Een programma van NPO Zapp met de bekende presentatoren Ron Boszhard en Britt Dekker. Zij volgen deze dag twee jeugdspeelsters van de handbalverenigingen KSV en Tornado uit Heerhugowaard.

Nova Leek uit de D2 van KSV, de handbalvereniging uit ’t Kruis, wordt deze dag eerst vanuit huis gefilmd. Voorafgaand aan een belangrijke handbalwedstrijd komt natuurlijk de nodige voorbereiding kijken. Om vervolgens richting Sporthal de Waardergolf te vertrekken, waar om 12:20 uur dé Heerhugowaardse handbal-derby plaats gaat vinden tussen KSV en Tornado.

Kom in actie: maak het mooiste spandoek!
ZappSport maakt opnames van deze wedstrijd en daarom roepen wij alle supporters op deze wedstrijd te komen bekijken en de teams aan te moedigen. Vanuit KSV organiseren wij een spandoeken-actie. Maak jij het mooiste spandoek, dan win jij voor jouw team een gesigneerde bal van dames 1 en ben jij pupil van de week bij een thuiswedstrijd van KSV dames 1. Dus ga lekker knutselen tijdens de herfstvakantie en kom de D2 aanmoedigen met jouw mooiste spandoek op zaterdag 26 oktober!

Zaterdag 26 oktober
12:20 uur
Sporthal Waardergolf
KSV D2 – Tornado D2